Evaluatie

 

Als je een taak maakt moet je ook jezelf en je werken kunnen evalueren. Heb ik een goed gewerkt en begrijp ik wat ik geschreven heb.

lees in de eerste kolom het evaluatiepunt en beslis dan voor jezelf (niet in groep) welk punt bij je past.

Tel al jouw punten samen en controleer onderaan.


2

1
0
Het gemaakte werkstuk ziet er verzorgd uit
Ja, alles is heel netjes
Het ziet er netjes uit maar het kan beter. ( alles in het zelfde lettertype, zelfde opmaak,...) Het is niet zo netjes. Alles staat door elkaar, er zijn geen titels, het is moeilijk om te lezen.

De taken waren goed verdeeld en de samenwerking ging goed

Iedereen heeft goed meegewerkt aan de taak. Iedereen heeft geholpen. Niet iedereen heeft evenveel gedaan.
Er was 1 leerling die alle taken op zich heeft genomen.
Het groepje was geconcentreerd bezig We hebben ons volledig geconcentreerd op de taak

Het was niet gemakkelijk om ons volledig op de taak te concentreren.

We waren meer met andere dingen bezig dan met onze taak.

We weten nu meer over het rechtssysteem van Belgiƫ.

Ja, we begrijpen het nu meer dan voor de taak.

Ja maar ik begrijp alles nog niet zo goed.

Nee, ik snap er nog stees niets van.




  • Bij 0 tot 2 punten is de kwaliteit van het werkstuk onvoldoende;
  • Bij 3 en 4 punten is de kwaliteit van het werkstuk voldoende;
  • Bij 5 en 6 punten is de kwaliteit van het werkstuk goed;
  • Bij 7 en 8 punten is de kwaliteit van het werkstuk zeer goed en kan zelfs als voorbeeld worden gebruikt.